Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sábado, junho 11, 2005

O meu Libro de firmas


Bueno, como sei que algúns de vós tendes a desgraciada afección de escribir por escribir polo simple pracer de tocar a moral ou subir no ranking, pois habilito este lugar para que poñades o que se adoita poñer nas cousas estas...

Veña, simplemente iso.

Sen máis...

Etiquetas: ,

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 11:57:00 da tarde por kaka      5 comentarios

5 Comentarios:

Blogger marykinha dixo...

Boeno boeno boeno, fedellando no teu blog cheguei ata aquí.. ando por ahi, mirando algúns blogs que me dixeron o outro día, case todos en galego reitegrado como lle chamades vos.
Supoño que é escribir por escribir, pero aquí me tes, aburrida, maldecindo o día de hoxe porque me doen os ollos de ver en tódalas tendas montañas de corazóns e "mariconadas" varias que te lembran que andas sen parella e que non podes participar do xogo consumista no que estamos sumerxidos... en fin, mellor deixar os desvarios para outro momento!
Nada importante, soamente darche a noraboa por gañarme onte por primeira vez en días ao trivial, pero teño que dicirche que es un ladrón de respostas... se as sabías eran porque as preguntas eran repetidas e eu xa dixera a respota, pero supoño que gaña o máis rápido... e como non son moi rencorosa... que quede constancia na rede de polo menos nunha ocasión, un bachiller gañou a unha universitaria!
Bicos e sorte cos exames, que teño entendido que tendes a avaliación á volta da esquina!
Beijinhos

terça fev. 14, 01:03:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Ola!! Non sei se son a que estreo esta entrada, pero bueno... Pois hala,deixo aquí a miña pegada, xa que non sei que poñer!! Soamente que algún mes gañarei o premio dos comentarios... XA veredes!! O que pasa é que claro, se non hai novas entradas, non se pode subir o número! :P... Nada máis, xa sabes que me encanta este blog e que sempre que me conecto o miro, así que continúa así!! Moitos biquiños e espero que a lesión que tes se cure axiña(non sei que me dá ver á xente con muletas, jajaja)BICOS! COIDATE MOITO!

terça fev. 14, 05:29:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Como é un espacio para escribir o que un quera, e pides que che adiquemos un pouco de tempo, pois vou largar un pouco de rollo e deixo así a miña sinatura neste libro de visitas. Xa me decatara da súa existencia hai tempo, pero como comento de cando en vez nas outras entradas, pensaba que era só para os que están de paso... Eu non estou de paso, que me gusta demasiado o teu blog... jeje!
Entro moitas veces nel (penso que case a diario, a menos que estea sin conexión a Internet ou con moito choio), ainda que non comento con tanta frecuencia; máis que nada por non estar moitas veces no podio (prefiro pasar desapercibida). Admiro que alguén da túa idade teña esta constancia e interés á hora de mostrar ó resto da xente ás súas reflexións: é cun claro sinal de madurez. E, como dis ti, "sen máis", corto a parrafada.

quarta nov. 15, 02:39:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Hola, acabo de encontrar tu blog...parece interesante. Yo tengo 31 años, soy de Padrón y lo que tengo en común contigo es que pasé una temporada en Barcelona (10 meses)...bicos.

quinta jul. 03, 10:28:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Mira que llevo tiempo paseando en tu chimpín y aún no me había percatado de la existencia de este "gratuito"libro de visitas y menos aún de algunos de los datos personales del autor.En realidad no descubro nada nuevo,ya que era consciente de que eres un chaval estupendo,inteligente y con un gran corazón.En cuanto al misterio de las fotos....!que pena!,aunque para mí no es importante,la verdad es que me agrada mucho tener una imagen de mis amigos pero ¿qué se le va a hacer?me pasa lo mismo que con los locutores de radio,que de tanto escucharlos, casi parecen de la familia y llega el momento que deseas ponerle una cara real para desterrar de una vez por todas la incertidumbre.Querido KaKa:Cuídate mucho y sé feliz. EU QUEROTE MOITO de cualquier manera.Tu amiga FAYNA.

quinta set. 25, 05:17:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA