Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sábado, novembro 19, 2005

A miña canción favorita


Weno rapaces vouvos poñer aquí a miña cancion favorita, a pena e que non a teño e non hai xeito de conseguila así que se a tedes ou algo xa sabedes.... ahí vai:

"ERES MÁS COMPLICADA QUE ARMAR UN MUEBLE DE IKEA", de "Un Pingüino en mi ascensor":

Me gustas más que el eco
al presentador del rimadero
por ti estudiaría teleco
por ti me haría ingeniero

Pero no sería buena idea
hacerte mi amada
porque eres más complicada
que armar un mueble de IKEA

Todo el mundo presume de primo
que fue campeón de Castilla
pero yo presumo de que a veces me arrimo
y te rozo la rodilla

Pero no sería buena idea
hacerte mi amada
porque eres más complicada
que armar un mueble de IKEA

Me pregunto porque son tan bordes
las cajeras del DIA
y también me pregunto si quiero que engordes
en mi compañía

Pero no sería buena idea
hacerte mi amada
porque eres más complicada
que armar un mueble de IKEA

Pero no sería buena idea
hacerte mi amada
porque eres más complicada
que armar un mueble de IKEA


Sen mais, Abur!!!!!!!!


PD: Sakeina a oido rapaces (hai xa mais dun ano...), se ai erratas foi culpa da radio e non miña k eu fixen o k se puido.....

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 4:19:00 da tarde por kaka      3 comentarios

3 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Vaya canción, como se nota que se la has puesto con segundas a la persona a la que va dedicada XD

Bueno, en realidad todos somos un poquito complicados ;)

sexta nov. 25, 05:29:00 da tarde  
Blogger O puyol do CDM dixo...

jawjaja peazo cancion es mejor q la cancion esta de las 200 pesetas de masaguer
jajajjaa

sábado dez. 31, 04:36:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

jaja, eu keroe scoitala, asi soamente a letra non ten gracia!!

sábado dez. 31, 07:23:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA