Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sexta-feira, novembro 04, 2005

Posición do meu blog


Queria comentarvos que a intensiva campaña de publicidade do meu blog (que por certo, dende agora o sera menos pois cheguei a un acordo con Santi no que eu lle cedía os dereitos de todos os meus resumos e el poñía o meu blog de pop up da súa dos deberes) deu os seus froitos, e para que o vexades vos mesmos (porque xa sei que pasades como o cu disto e non o ides ir mirar) poñovos aquí a meu gran ascenso de posicións nesta primeira semana no rankin:

Dicir que todas estas posicións son sobre o rankin internacional, que no nacional estou agora mesmo de 41. E do nacional ía falarvos eu, o meu obxectivo a corto-medio prazo é meterme no top 20 nacional antes de fin de ano.... sempre que conte coa vosa axuda.

Weno pois por todo iso que vos comentei, MOITAS GRAZAS, pois sen as vosas visitas non estaria hai.

Eña, sen mais

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 11:37:00 da tarde por kaka      4 comentarios

4 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

y q podemos acer nosotros pa q asciendas mas???enga q seguro q te metes en esos 20, q ta mu wapo el blog.Deika!

sábado nov. 05, 01:18:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

y q podemos acer nosotros pa q asciendas mas???enga q seguro q te metes en esos 20, q ta mu wapo el blog.Deika!

sábado nov. 05, 01:19:00 da tarde  
Blogger Eriol dixo...

onde viches iso de posición?

sábado nov. 05, 06:36:00 da tarde  
Blogger O puyol do CDM dixo...

eñña seguide entrando no blog de kaka a ver se o facemos xegar o primeiro posto jaja ise kaka

sábado dez. 31, 04:45:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA