Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

quarta-feira, dezembro 07, 2005

Borron e conta nova


Non dubido que vos estaredes preguntando a santo de que vén este post... e a moitos dos que leades isto non se vos pasaría pola cabeza xamais, aínda que algúns privilexiados xa sabedes de que estou falando...

Non quero prolongar a vosa incertidume e tratarei de satisfacer a vosa ansia de coñecemento do xeito maís breve que me sexa posíbel, ou polo menos esa é a miña intención, que é o importante:

Pois resulta que hai uns días que escribo un diario (si un diario rapaces, esa chisma no que un anota cousas...), titulado do mesmo xeito que este post, e digo titulado porque cando sexa maior teño previsto publicalo, será o best seller máis vendido, alcanzarei tanto prestixio entre os homes como Ronaldinho, levantarei máis pasións entre as mulleres que Beckham, convirtireime no Harry Potter das próximas xeracións e, o máis importante, todo isto reportárame tantos beneficios que serei máis rico que Bill Gates

Pero a parte de todas estas circunstancias dígovos que é algo útil e que algo que influe moi positivamente na conduta das persoas humanas e dende aquí quero aconsellárvolo a todos.

Pois iso, se vos rides que non sexa moito, e se vos rides moito non morrades e se morredes estavos ben


Eña, sen mais...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 11:56:00 da tarde por kaka      4 comentarios

4 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Pues como te dije el otro dia io taba epnsando en acerlo xo me daba pereza... no se aver... s me da la arroutada pos me elo ago xd

sábado dez. 10, 09:56:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Eu xa o fago dende hai bastante tempo, é bo para as persoas con pouca memoria e para ver como vai evolucionando a nosa vida e problemas, cando leves xa tempo facéndoo e leas o que che pasou, verás que(eu polo menos) aínda que hai días nos que parece que o mundo se che cae encima, despois dunhas páxinas xa todo está solucionado. Segue adiante con iso e espero que enchas moitas páxinas coas túas reflexións diarias!! Bicos, coidate!!! ;D

domingo dez. 11, 12:04:00 da manhã  
Blogger Jorge dixo...

weno pois eu diario diario non é, pero escribo as miñas reflexions dos problemas q teño dende fai un tempo, e está moi ben,pq o lees e lees e lees e acabas dándote conta de q ao mellor non é tanto problema o q tes, e ás veces pois con ler varias veces o q escribiches daste conta de q tes moitas solucións posibels. enha eu anímote a seguir.deika!!

sexta dez. 23, 12:04:00 da tarde  
Blogger O puyol do CDM dixo...

isto para min non é facil pero o escribo e despois o revisalo daste de conta q podes solucionalo e arreglalo

quarta dez. 28, 10:26:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA