Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sábado, janeiro 21, 2006

Meme


Pois resulta que fai case unha semana recibín a invitación por parte de Mariña a continuar co meme que aí a continuación, o primeiro meme que chega ata min, e, como xa lle dixen, faime moitísima ilusión participar. Simplemente quería xustificar o meu retraso en facelo alegando o asunto enfocaba un tema que me era alleo e tiveronme que resolverme uns problemas que me xurdiron ao respecto.

Unha frase que defina o teu blog:
A verdade é que non sabería definilo meu blog, é coma inclasificábel (coma min), distinto a todos os demais, propio.

Unha frase que te defina como blogprofesor, blogalumno ou blogger:
Como non son blogprofesor (nin teño previsto selo) e non sei por onde vai o de blogalumno vou definirme como blogger.
Bueno, pois dicir que me considero un blogger aínda novato (6 meses de experiencia é pouco), sempre disponíbel para axudar a quen mo pida e con ganas de aprender compartindo e seguir medrando neste sentido.

O *edublog que recomendarías:
Aínda non estou moi ao tanto deste asunto, pero dos que estiven mirando estes días o que máis me chamou a atención foi aulablog. Destacar tamén educándonos e sekeirox.

¿A quen llo paso?
Como as dúas persoas que máis controlan este tema xa o fixeron (unha delas foi a que mo pasou), e os demais andaredes coma min, así vou facelo estesivo a todo o mundo que lea isto e cada quen que faga segundo vexa.

Sen máis...

PD: *edublog: pois simplemente son blogs nos que se tratan temas educativos, e xeralmente tendo en conta a correcta integración das novas tecnoloxías. (definición achegada por Mariña)

PPD: ¡¡Xa alcancei as 5.000 visitas!! ¡¡¡Grazas xente!!!

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 8:15:00 da tarde por kaka      3 comentarios

3 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Moitísimas grazas, kaká!! Sabía que o ías facer así de ben!! Está perfecta a túa continuación do meme, e agora a que está ilusionada coa túa resposta son eu. Grazas outra vez e noraboa polas 5000 visitas!!! (mi maaaa)

terça jan. 24, 07:58:00 da manhã  
Anonymous Anónimo dixo...

Muy bien echa kaka, tiene un hilo conductor que engancha al autor hasta no poder parar de leer hasta acabarlo

terça jan. 31, 09:43:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Ola kaka, aledoume moito que che gustase o meu blog e que o puxeses como un dos teus destacados. O teu blog tamén ten moi boa pinta; non ocoñecía pero a partir de agora recollereite co meu feedness. ;)

sábado fev. 04, 08:54:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA