Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

segunda-feira, janeiro 30, 2006

A miña pila de libros


Bueno, dicir que, inspirándome no que fixo o compañeiro de Diario de a bordo, vou crear este apartado para ir poñendo os libros que vou lendo, que quero ler e tal... Acepto suxerencias:

Libros por ler:
  • "El caballero de la armadura oxidada".
  • "El Zahír", de Paulo Coello.
  • "Ángeles y demonios", Dan Brown.
Libro que estou lendo:
  • "El extraño caso del Dr. Jekyll y Mr. Hyde", de Robert Louis Stevenson.
Últimos libros lidos (dende o 1 de febreiro de 2006):
  • Erros e Tánatos, de Gonzalo Navaza.

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 2:46:00 da manhã por kaka      10 comentarios

10 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Kaka te olvidas de el mejor libro de toda la historia y se llama o dicionario Cumio básico de galego (vaya definiciones que me tiene) jejeje

terça jan. 31, 09:35:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Io estoi leyendo El caballero de la armadura oxidada i tengo pendientes

El codigo da vinci y
El psicoanalista(aver k tal esta, mi ermana me lo recomendo me dijo k es en plan mejor k saw - la peli)

Por cierto los k no vierais saw i saw2 os estais perdiendo dos peliculazas

quarta fev. 01, 07:36:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

pos yo stoi akabando El Zahír, de Paulo Coelho, q sta mu ben tb, lo recomiendo

quinta fev. 02, 05:55:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Diossss nooo paulo coelho nooooo x diosss xDDDDDD perdona q lo dude sq el alkimista me decepciono tanto... si esa es de sus obras maestras no kiero ver el resto...

quinta fev. 02, 11:06:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

ombre, ai pa gustos. yo cuando leí el alkimista no m gusto como me gusta aora este. peo igual es q no pillaba muxas cosas. weno, os recomiendo erros e tanatos si no kereis suspender gallego, q yo lo voi a mpezar a leer sin akabar el oto, q sino no m da tiempo, enga bye

sexta fev. 03, 11:30:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Bah, como todos estades compartindo as vosas lecturas actuais e eu non son menos, polo tanto tamén vou dicir o que eu estou lendo e o que recomendaría: Pois agora mesmo e aínda que estea un chisco perdido estou con "Sempre en Galiza" do queridísimo Castelao e recomendado por San7inho... En castelán non estou lendo nada...(Debería comezar a ler o do Quixote...) Bueno, e recomendaría: A nosa cinza, Calacús con chocolate(bueno, este xa non tanto porque é un chisco infantil, pero cando o lera fixérame moita ilusión), LA ciudad de la alegría(ambientado na India, é un libro triste, pero que merece a pena), Ángeles y demonios gustoume máis que El Código Da Vinci(grazas a el teño moitísimas gañas de ir a Roma...) E agora non me veñen á mente máis, pero se os lembro xa volo comentarei!! Bicos!

terça fev. 07, 06:02:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

Oliñas!
Eu aconsellote ler A Nosa de Cinza, de Xabier Alcalá, está en galego e está moi bem e tamén De todo lo visible y lo invisible, de Lucia Etxeberria (unha mágoa que esté en castelán, pero ten un bo argumento e se che gusta a psicoloxía, valeche para xogar a psicoanalizar as persoaxez)
Bicos

quarta fev. 15, 12:40:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Bueno, eu tamén che vou comentar de un en castelán... "Lo mejor que le puede pasar a un cruasán", de Pablo Tusset. O outro día sei que puxeron a peli en TVE2 (non te fíes si a viches, porque non é moi boa) e lembreime que me partín de risa coa novela.

sábado fev. 18, 01:29:00 da manhã  
Blogger Sinuh3 dixo...

Bueno se ides falar de libros temho que falar eu tamen xDD, dicir que xa lin moitos dos libros aqui citados, como o de Anxos e demos, o codigo da vinci, o psicoanalista, A nosa Cinza (lino hai moitos anos, pero encantoume, eu tamen o recomendo encarecidamente)dicir tamen que agora mesmo estou a ler "A historiadora" que é un libro destes aos que se lle da moita publi, como os de Dan Brown, pero esta moi moi ben, vai da lenda de Vlad o Empalador, que di que era Drácula e segue vivo nos nosos dias, é un pouco paranolla pero esta moi ben, outro libro que tenho en proxecto é "la ecuacion de Dante" que comecei con moitas ganas (e do tipo do codigo da vinci, pero moito peor, cun enigma xudeu e unha morea de historias que se entrelazan, pero aborreceume moito e o deixei na metade) dicir tamen que tenho gana de ler o do zahir de Coelñho porque a min a diferencia de Anxo o do alquimista encantoume, libros que recomendo: (sintoo son case todo en castelan) "el medico de Estalibgrado" (vai dun medico nazi nun campo de prisioneiros nazis na rusia despois da 2º Guerra mundial boisimo) Papillon de Henri Charriere (historia dun preso encarecrado inxustamente que intenta escapar, historia real)e polo momento non se me ocorren mais, pero xa os irei poñendo, veña unha aperta (aos "homes", na mao)

segunda fev. 27, 11:18:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Durante as miñas prácticas escolares nun colexio de Primaria, pedinlle ós rapaces suxerencias para traballar na clase de Inglés sen libro de texto: un deles dixo que podían ler os libros de Harry Potter en inglés e traballar con eles. Penso que toda a colección pode gustar tanto a nenos como a maiores (eu estou con "Harry Potter and the Chamber of Secrets"), así que si non liches ningún anímote.

sábado mar. 25, 03:55:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA