Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

quinta-feira, fevereiro 16, 2006

Contar en binario


Bueno, deixovos aquí unha imaxe bastante curiosa que atopei o outro día, o único defecto que ten é que está en inglés, pero eu creo que se entende ben... a ver se vos gusta:
A min persoalmente paréceme que está bastante chula, e joba, fíxome gracia o de cotar combinando os dedos.

Sen máis...


PD: pinchade na imaxe para poder ler o que pon, e bueno, unha vez que vos apareza a imaxe nunha fiestra nova, maximizádea e levade o punteiro á esquina inferior dereita da imaxe e vos aparecera un chismiño para vela a tamaño real e poder ler comadamente o que pon...
Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 5:53:00 da tarde por kaka      4 comentarios

4 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Oh! É unha pena... non consigo ler nada (ó mellor é a miña pantalla), aparéceme moi pequeniño e algo borroso.

domingo fev. 19, 06:57:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

jajaja como mola... eu sei multiplicar cos dedos, pero soamente a tabla do nove... ensinoume o meu profesor de matemáticas cando estiven estudando farmacia, e moi doado e realmente faise dun xeito bastante simpático.
Bicos

domingo fev. 19, 09:53:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

So cool! Gracias pola aclaración das imaxes... jeje! (non me daba conta do "pequeno" detalle). Está guai o rollo! Oíches? Vaia putada (con perdón) a miña, que 'my favourite number' é o catro!!
Tamén está ben para pedir axuda nas preguntas dos exames tipo test e non andar facendo numeriños cantosos...

domingo fev. 19, 11:47:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

JAjajajaja cando teñamos polo menos eu na carreira seguro, examenes de alxebra binaria, vou comezar no medio do examen a contar cos dedos asi xD

segunda fev. 27, 02:18:00 da manhã  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA