Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sábado, fevereiro 04, 2006

Moto


Hoxe quero ensinarvos a obra de arte que construín para Debuxo Técnico, unha especie de fusión do movemento pacifista (subraio isto para que non haxa confusión con outros temas...) coa vespino do carteiro que so mentes privilexiadas son capaces de imaxinar e reproducir deste xeito tan impresionante...
                                                            

Sinceramente... ¿a que merecía máis dun 7'5?

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 12:01:00 da manhã por kaka      6 comentarios

6 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

JE, je! Pois sí que é chula a "vespaz", polo menos daría para un 9,5...
Teño que dicirche que me namorei de tal xeito do teu michiño que o clonei e o levei para a miña páxina. Como cheguei a conseguilo nin eu mesma o creo... Un bico.

sábado fev. 04, 04:21:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

si q sta bien, en colores es como la mia... peo la mia merecia mas d un 4 tb eh? jajaj,, menos mal q me va a poner el 5 x karidad

sábado fev. 04, 07:02:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Se kaka!!! no no no ... todos opinamos = q esos colors son lo de la bandera gay jajajajaja. Por favor trae la moto de vuelta para pegarla en el corcho de clase... sin ella no tiene chiste pegar mas motos xD

sábado fev. 04, 11:07:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

está moi guapa esa vespa.... soamente che puso un 7.5?? Dinos onde vive o mestre e cal e o seu coche!!
Bicos!

domingo fev. 05, 04:40:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Pois rompendo unha lanza ao favor de Jesús e quitando do pozo da ignorancia a uns poucos quero dicir que eses cores son os da bandeira da paz... Eu mesma teño unha na habitación que no centro pon PACE (en italiano paz)... Así que... Bueno, non sei moito de debuxo así que non sen quen de valorar a moto... Nada máis! Biquiños a todos!

domingo fev. 05, 10:32:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Bueno kaka he de decir que mi bici con motor tuvo un 8.5 (regodearme como me haces tu sempre en mates) y que la tuya tenia falta de harmonia, bastante sencillez y colores extrabagantes. Solo publicas los mensajes que te da la gana, se te ve el plumero jajajajajajajjajajajaja es coña

terça fev. 07, 09:56:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA