Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

domingo, março 26, 2006

Goleo VI


Compráceme presentarvos á mascota do mundial que se celebrará este ano en Alemaña, o león chámase Goleo VI e a pelota Pille.

Goleo VI é un leon que vive, fala e pensa, que quere converter o mundial nunha festa inolvidábel. E seica o amigo Goleo xa está comezando a saír por television, radios e demais mass media (coma o meu blog), incluso ten pensado sacar o seu propio disco.

A mascota do mundial Goleo VI vai sempre acompañado da súa inseparábel amigo Pille, un balón parlanchín sen pelosna lingua e moi atrevido, que, segundo teño entendido, é un figura como Maldini, que sabe ata a humidade do cespede nos cuartos de finais do mundial do 64...

Veña, deixovos aquí unhas fotos para que vaiades intimando...



Sen máis...

Etiquetas: ,

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 5:14:00 da tarde por kaka      4 comentarios

4 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Pois eu é a primeira nova que teño en relación a estes dous. Nunha primeira impresión o león non me fai moito chiste; en cambio balón sí me ten pinta de coñero... Haberá que esperar a escoitalos.

domingo mar. 26, 09:12:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

joer, l nombre del leon (goleo) no m parece q ste mui logrado no?
weno, abra q concentrarse n ganar partidos mas q n esto, aer si ste año pasamos la primera ronda!!

segunda mar. 27, 10:46:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

onde esté Naranjito ou Castaninho que se quiten estes dous... o león parece pavero, aínda que o nome...
Bicos

terça mar. 28, 03:29:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

É o que estaba pensando eu precisamente: Naranjito sí que molaba, e Castaninho xa nin che conto... Eu tiña unha camiseta de Naranjito (sabe deus onde andará xa...) e tiña un éxito incrible. O Goleo, coma di Alex, ten un nome pouco logrado... E o boneco lémbrame ás típicas mascotas de baloncesto, que á súa vez todas elas me lembran (incluso as que hai por estas canchas) ás da NBA, que non me molan nada.

quarta mar. 29, 08:53:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA