Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

domingo, julho 16, 2006

"Ja sei namorar"


Acabo de escoitar está mítica canción que xa me gustaba dende que a escoitei no Fifa 2004, e lembrouma... gustame moito, máis que nada polo que se pode ler entre líneas... está ben, espero que vos guste a vós tamén.

"Ja sei namorar"

Já sei namorar
Já sei beijar de língua
Agora, só me resta sonhar
Já sei onde ir
Já sei onde ficar
Agora, só me falta sair

Não tenho paciência pra televisão
Eu não sou audiência para a solidão

Eu sou de ninguém
Eu sou de todo mundo
E todo mundo me quer bem
Eu sou de ninguém
Eu sou de todo mundo
E todo mundo é meu também

Já sei namorar
Já sei chutar a bola
Agora, só me falta ganhar
Não tenho juiz
Se você quer a vida em jogo
Eu quero é ser feliz

Não tenho paciência pra televisão
Eu não sou audiência para a solidão

Eu sou de ninguém
Eu sou de todo mundo
E todo mundo me quer bem
Eu sou de ninguém
Eu sou de todo mundo
E todo mundo é meu também

Tô te querendo como ninguém
Tô te querendo como Deus quiser
Tô te querendo como eu te quero
Tô te querendo como se quer

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 1:06:00 da manhã por kaka      3 comentarios

3 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

weno...sabes ke soi algo tonta asi ke no mentere muy bien...xD pero pa lo ke lei me gusto ;P joooo te voi a echar muchoo de menos!!!:( un besito :)**

segunda jul. 10, 02:25:00 da manhã  
Anonymous Anónimo dixo...

................ NO ENTENDI BIEN TE VAS.......
ABRAZO VIRTUAL

terça jul. 11, 01:33:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

Hello!!
Que sepas que no blogue de Martina (unha compañeira) tes os videoclip desta canción!!
Bicos

sexta jul. 21, 12:30:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA