Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

domingo, setembro 10, 2006

Son Goku


Bueno, o outro día estiven vendo está magnífica serie e tróuxeme tantas lembrazas da miña feliz e inconsciente infancia, que tempos... así que quixen brindarvos o pracer de experimentar a mesma sensación traéndovos a fantástica banda sonora que de nenos tan ben sabiamos... aí vos queda:


Atravesei unha nube brillante
atravesei atravesei
e o meu corpo tinguiuse de moitas cores distintas

Aproveitei a explosión do volcán
do volcán, do volcán
e o planeta perdeu a súa vida dun golpe

Sei que un dinosaurio atopo no meu camiño
estou disposto a todo
a todos os matarei, a todos!

Nada, nada, estou disposto a todo
a calquera cousa que veña

Nada, nada, o río cruzarei moi veloz
e os peixes asustarei

Nada, nada estou disposto a todo,
a meterme na boca do lobo
aínda que me devore

Nada, nada, hoxe tamén manterei
a miña cara sorrinte
a pesar de todo
a pesar de todo
a pesar de todo.

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 1:19:00 da manhã por kaka      5 comentarios

5 Comentarios:

Blogger Angel Feathers Tickle Me dixo...

Love to all.....

quarta set. 13, 12:20:00 da manhã  
Blogger marykinha dixo...

oh my God... que lembrazas!!!

quarta set. 13, 05:27:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

weno weno weno k ven mis ojos!! songoku for president!! xDD jope... yo recuerdo ver esta serie (aun hoy en dia tb, pa k negarlo...) kon mi macrobokata de nocilla ñam ñam... xDD

sexta set. 15, 02:21:00 da manhã  
Anonymous Anónimo dixo...

por cierto, gran banda sonora cantada en galego por SuperPiñeiro, nada más y nada menos...

sábado out. 07, 01:50:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

oh,oh,oh, son goku m serie favorita, unha das mellores series e debuxos eu creo que non se debe perder estos debuxos a min encantam sayan 4 e o q mais m fascina aupa son goku

quarta nov. 15, 05:13:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA