Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

terça-feira, outubro 17, 2006

Aniversario de Baluja


Como xa sabedes moitos de vós, hoxe é o aniversario de Aleixandre Baluja, e aproveitando a posibilidade que me ofrece este blog, vouno felicitar (aínda que xa o fixen en clase coa miña mítica pintura rupestre no encerado, e este conto mencionar que se me está quitando a vagancia e estou facendo historia...) ao igual que fixen con outros anteriormente.



¡¡¡Parabéns campión!!!

Neste sentido quero desexarlle que pase un feliz día, que teña un bo ano, que o pase moi ben e que medre moito.

Espero que bos portedes coma bos cristiáns e fagades o propio.

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 10:59:00 da tarde por kaka      1 comentarios

1 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Moitas felicidades, Baluja!! Cando eu ía ao colexio (hai xa uns aniños) tamén había un Baluja... O único que coñecín na miña vida; a ti non te coñezo, pero felicítote igual. Así que iso!! Que teñas un ano cheo de sorpresas boas!!

sexta out. 27, 02:37:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA