Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

terça-feira, novembro 07, 2006

Test curioso


Bueno, serei breve, só comentar que estiven facendo un test de personalidade así un tanto peculiar que é bastante chachi, as preguntas son bastante curiosas e as posíbeis respostas tampouco o son menos. E o resultado que che dan é a semellanza a un personaxe dalgunhas serie ou película da tele (dicir que hai dous máis, pero este foi o que máis me gustou). Non está mal, a min polo menos pareceume simpático.

Ala, aquí vos deixo o meu resultado... disque son coma Garfield, éche ben curioso, pero non é que alabe as miñas virtudes, así que non remata de convencerme...

garfield

Bueno, anímovos a facelo tamén e a compartir o resultado que vos de, pode ter chiste... (para ir pulsade na imaxe non sexades tuzaróns!).

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 3:18:00 da tarde por kaka      3 comentarios

3 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Bueno, Garfield non está nada mal: peor sería Homer Simpson ou o de Pai de Familia, ¿non?
Eu tamén fixen o test e me asemello á Máscara: disque hai unha determinada ocasión na que me convirto noutra persoa distinta... Penso que a porcentaxe de acerto é o 100% xa que son Xémini ademáis de xemelga: o tema da dobre personalidade me persegue...

terça nov. 07, 07:44:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

Vai ser que hai tongo... fixeno duas veces, a primeira saín que era Ross o de Friends e na segunda... Joey de friends!!! O que está claro é que son unha persoaxe de Friends!!!
Bicos

sábado nov. 11, 08:52:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

te dieron el palo!xk a mi tb me salio garfielD(i a la primera ;P) jijijji oi no duerrrrmooo

quinta nov. 16, 01:59:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA