Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sábado, dezembro 02, 2006

Parábola do sábado: Un simple ola


Eu sempre sentín simpatía e compaixón polas crianzas que vexo andando soiñas para a escola, por aquelas que se sentan no fondo da sala namentres todos rin e zomban.

Mais eu nunca fixen nada sobre iso. Imaxinaba que o faría outra persoa. Eu realmente non tiña tempo para pensar sobre a profundidade da súa dor.

Entón un día pensei en usar un pequeno momento do meu ocupado día para simplemente dicir ¡¡Oliñas!! a alguén sen amigos ou parar e conversar con alguén que comese soiño.

E fíxeno. Sentiuse ben ao ver a súa vida iluminada por outra persoa.

¿Por que o fixen? Porque me lembrei do día en que un simple ¡Ola! mudou a miña vida para sempre.

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 11:00:00 da tarde por kaka      4 comentarios

4 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Bueno, supoño que amigos non che faltan, pero de calquera xeito... ¡¡¡OLA!!! (por se hoxe coincide que estás máis soíño)

terça dez. 12, 02:47:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

olas!!:D;)
jope asias x todo!en serio te portas mazo!:D jijijiji aber si konsigo dejar mi vicio i asi serás mas feliz :D un besiiitooo!

terça dez. 12, 03:22:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

mmm hermano no la entendi mucho pero sigo intentando comprender...
ABRAZO VIRTUAL

sábado dez. 16, 03:58:00 da manhã  
Anonymous Anónimo dixo...

atopeime con esto por casualidade e me chegou ao corazón, é precioso, eu sinto o mesmo por eses nenos.... bicos

terça jan. 16, 10:20:00 da manhã  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA