Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sábado, janeiro 27, 2007

Parábola do sábado: O parrulo


Á beira dun estanque, dicindo estaba un pato:

- ¿A que animal deu o ceo os dones que me deu a min? Son de auga, terra e aire; cando de andar me canso, se se me antolla, voo; se se me antolla, nado.

Unha serpe astuta, que lle estaba escoitando, chamoulle cun asubío e lle dixo:

- Non hai que ser tan arrogante señor parrulo, pois nin anda coma o cervo, nin voa coma o falcón, nin nada coma o peixe; e así teña sabido que o importante e raro non é entender de todo, senón ser destro en algo.

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 1:10:00 da manhã por kaka      2 comentarios

2 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Holaa!!!

Me he pasado por el blog de Carlos y he dicho me voy a pasar por el de kaka, lo has cambiado mucho eh??ahora me gusta mas!!A ver si me paso mas y leo lo que escribes, a pesar de que esta en gallego...
pero es facil de entender :p!!
un besitooo!!

sábado fev. 03, 08:17:00 da tarde  
Blogger Pau dixo...

ome maria,pa ti se haria una traduccion ;D xD y sino vente a estudiar paki en vez de pa salamanka ;) xDDD un besoo

domingo fev. 04, 01:29:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA