Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

segunda-feira, junho 18, 2007

kaka's flog


Bueno señores, creo que por fin podo anunciar a definitiva inauguración do meu flog, recoñecendo a súa humildade e peculiar estilo (dito con palabras exactas que do palo e bastante pirata).

Malia todo gustoume o resultado, pois a diferenza da moda tan extendida dos fotologs do servidor co mesmo nome, eu decidín adaptar un blog a esas funcións porque me permite editalo como eu queira (e non só a cor do fondo) e poder ser todo o orixinal (ou friki, cada un pode entendelo como queira) que me pete e, sobre todo, ademais de imaxes, podo poñer videos e incluso música.

Pois iso, espero recibir as vosas visitas e os vosos comentarios serán sempre ben recibidos.

Deixarei aquí un banner por se alguén quere enlazarme ou algo, o problema é que ao reducilo moito amorfase... non caera no detalle e estoume decatando agora, pero para o que vale ben está; de todos os xeitos, se alguén dun tamaño máis reducido pode dicirmo que lle amaño un máis axeitado. Veña, velaí esta, co link incluído:

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 10:13:00 da manhã por kaka      0 comentarios

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA