Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

quarta-feira, junho 07, 2006

Aniversario de Mariña


Quizais non o sabiades, ou quizais si. Pero sexa o sexa, dígovos que hoxe é o aniversario de Mariña, e para que se note que eu si o sabía e que non me esquecín desta circunstancia vouna felicitar ao meu xeito.

Unicamente engadir que é moi boa persoa, non porque o diga eu, que tamén, pero para os que discrepan teño datos obxectivos, como pode ser o ranking de mellores persoas deste blog, no que ocupa un lugar privilexiado é a que máis victorias acumula (xunto con Marykinha). E agora xa deixo paso á tradicional felicitación:

¡¡¡¡PARABÉNS!!!!

E neste sentido quero deserxarlle un bo ano, que pase un bo día, e no seu caso, que teña sorte cos exames.

Sen máis...

E estaredesvos preguntando que fago posteando a esta hora, e eu explicareivolo: pois resulta que a última hora da mañá teño Química, e que últimamente damos as clases na sala de informática... e bueno iso, que non é que deixe de copiar os apuntes, pero é que teño tempo para copialos e moito máis, así que rentabilizo o tempo...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 1:48:00 da tarde por kaka      2 comentarios

2 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

Jooo! Vaia sorpresa!! É das mellores felicitacións que xamáis recibín!!! MOITÍSIMAS GRAZAS POLO DETALLAZO!!! ENCÁNTAME!!

Bicos mil!!!

quarta jun. 07, 06:30:00 da tarde  
Blogger marykinha dixo...

Felicidades Mariña!! Q case se me esquence!!
Bicos e animo nesta recta final!!

quinta jun. 08, 01:33:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA