Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

terça-feira, janeiro 03, 2006

Hitch


Hoxe quero comentarvos que estes días, para escapar do aburrimento, vin a película de Hitch dúas veces. E dicirvos que me gustou moitisímo, non só polo argumento, que non estaba mal; máis ben por algunhas frases e diálogos que transmitían uns detalles interesantes cos que me quedei ao final da película e que vos poño a continuación:

  • A vida non se mide polas veces que respiramos, senon polas veces que quedamos sen folgos.
  • As relacións so serven para entreternos namentres esperamos por algo mellor.
  • A vida non é só ver vivila aos que nos rodean.
  • ¿Sabes cal é o teu problema? Só pensas no inmediato, escolles as túas opcións con base no que primeiro che aparece, e non naquilo que é mellor para ti a longo prazo.
  • Só espero que un día sintas este amor e confianza incondicionais, ¡esta franqueza que eu comparto diariamente con Grace!
  • ¡En serio meu! ¡Atende! Cando chegamos a esta fase da relación, que supera de tal xeito o físico que, cando penso que perseguiamos todas aquelas marabillosas mulleres pero superficiais... Mira, non sei...¡Atópoo medio ridículo! E case patético...
  • Sei que non me amo tanto como te amo eu. Mais non fas mal. Xa quedo contento con que me queiras un pouquiño.
  • Cando orquestamos, coordinamos e trapicheamos co destino convén facelo por embaixo da liña do radar.
  • ¿Sabes que é erguerse todas as mañas e sentirme completamente desesperado? Saber que o amor da miña vida está co home errado. E mesmo así, desexando que atope a felicidade, aínda que non sexa comigo.
  • A persoa nunca sabe realmente para onde vai ata saber de onde ven.
  • As veces é difícil distinguir as cousas boas no medio da merda.
  • Todo pode ir ben e, no momento seguinte, estás ás choiva vendo como se desmorona a túa vida.
  • Nunca inventes, roubes, enganes nin bebas. Mais se has de inventar, inventa un mundo mellor; se has de roubar, procura roubar un corazón, se has de enganar, engana á morte; e se has de beber, bebe os momentos de felicidade.
  • ¡Xúroche que estou a beira da loucura! Cada vez que vexo un coche apetéceme tirarme embaixo del só para deixar de pensar en ela.
  • Eu son realista e sei o que lle fai amar ás persoas.
  • Porque é iso o que fai a xente: dar saltos; e rezan a Deus para conseguir voar. Porque en caso contrario, caemos coma unha pedra e vamos pensando namentres caemos: "¿Para que diaño saltei eu?" E só hai unha persoa que nos fai sentir que conseguimos voar.
Sen máis...

PD: tendes máis información sobre a película aquí.
Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 8:59:00 da tarde por kaka      5 comentarios

5 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

si q sta xula, yo ya la vi ace muxo tempo nel cine, con lo q me kedé fue cn lo del 80-20, o 90-10, no mo acuerdo mui bien, supongo q ya sabes lo q es jeje ;)

terça jan. 03, 10:42:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Yo la alquile un dia y esta muy muy bien, la recomiendo a todo el mundo.

quinta jan. 05, 12:40:00 da manhã  
Anonymous Anónimo dixo...

Oye kaka dame mas informacion sobre la peli...de k año es i de ke va el argumento.. sq no se kual es.. i yo soi cinefilo i k ayais visto una peli k yo no viera me deprime jajajaja thanksss

sexta jan. 06, 01:15:00 da manhã  
Blogger kaka dixo...

En resposta ao comentario de Angel dicir que é unha película na que Will Smith fai do Dr. Amor e "crea oportunidades" a outros homes, pero a súa "amiga" xornalista descóbreo... e non digo máis por se a queres ver...

Sen máis...

sábado jan. 07, 04:20:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Ostia ya se cual es!! gracias kaka... aver si la veo i te digo k tal..

sábado jan. 07, 09:25:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA