Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

quarta-feira, novembro 02, 2005

¿Arriscar ou esperar?


O mesmo que fixo Micho o outro día no seu blog, fago eu agora e vos poño aquí o que se me deu por pensar o outro día, que, aínda que sexa só por unha vez, creo que se lle pode aplicar tamén aos demais:

Adoitamos pasarmos a vida esperando cousas que nunca chegan, e que podríamos conseguir facilmente se nos mesmos intentaramos ir a por elas. Pero o que nos frena é o medo a trabucarnos.
Dende fai un tempo penso que necesito un cambio na miña vida, e sempre me conformei e pensei que xa viría co tempo, pero xa me estou aburrindo de tanto esperar. As cousas non caen do ceo, moitas veces has de ser ti mesmo o que ha de buscalas. E a verdade é que custa traballo. Os cambios asustan, non adoitan ser do todo previsibeis. Si, quizais teña demasiado medo ao fracaso.
É necesario arriscar se non queres quedarte estancado. Precisamente esa é a sensación que teño. É como se avanzara moi lentamente e non rematara de deixar atras unha etapa xa pasada da miña vida, que realmente xa non me preocupa.
Nin sequera sei por onde comezar, e por moita palabrería que escriba ao final no farei nada, ou será algo insignificante. Non é que non me guste a miña vida, nin moito menos, pero sempre é o mesmo, día tras día, e xa está comzando a cansarme tanta rutina. Será cuestión de comenzar pouco a pouco... Como di o refrán: "Renovarse ou morrer".

Eña, sen mais.

PD: dicir que esto non o pensei eu por afección... se non que veu dunha conversación que tiven eu cunha persoa que xa sabe ela quen é...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 8:58:00 da tarde por kaka      2 comentarios

2 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

aí aí, facendo uso do teu blog mas ampliamente!!! asi m gusta kaka ai q reflexionar na vida, pero...eso do cambio...dasme medo, aer q fas ti,cambio radikal...nom t rapes ao 0 plz,enha tio se keres levar a cabo un cambio conxunto e keres axuda pois avisa q eu axudot q molan os cambios (nom moi rotundos).Saudos meu, mañá ao furgolín xD. Deika!

quinta nov. 03, 06:16:00 da tarde  
Blogger O puyol do CDM dixo...

isas reflexions de kaka dentro de pouco cambian a biblia po lo teu blog jaja

sábado dez. 31, 04:46:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA