Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

quinta-feira, fevereiro 23, 2006

Enxeñaría Industrial


Desta volta correspóndeme falar da chachara que nos botaron sobre a Enxeñeria Industrial, veu un tio que era coma Picola (tiña unha mirada enigmática) e improvisou. Pero así como o digo, veu cun papel, o guión que lle deu Antonio ou quen fose e foi falando diso.

Falou das distintas especialidades que había dentro da propia enxeñeria (química industrial, electrónica e non sei cales máis...) e un pouco tamén das demais enxeñerias.

Das saídas laborais, que non me acaban de convencer, que viñan sendo traballar facendo proxectos pola túa conta, adicarte á docencia ou nunha empresa, e vale só contemplo o último e tampouco me entusiasma...

Bueno e pouco máis nos dixo, a parte de tonterías... e o que lle preguntábamos moitas veces non o sabía contestar, proba evidente de que improvisaba, por exemplo, non sabía as notas de corte...

E iso, este tampouco me convenceu, e polo momento a miña prioridade seguen sendo as Matemáticas, pero tampouco o vexo moi claro, porque comezo a pensar que se me meteu na cabeza porque o tio que veu facer a presentación fixoa decentemente...

Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 11:33:00 da tarde por kaka      4 comentarios

4 Comentarios:

Anonymous Anónimo dixo...

o tio de enxeñeria industrial non me gustou, non sabia dar a charla nin convencer... e unha carreira q polas materias q ten apeteceme moito pero non me fai gracia ser profesor ou ter q andar facendo pontes... as saidas basicamente son o q non me convencen... aparte de ter k ir a vigo ou ferrol... kreo q o final enxeñeria informatica pero inda non sei... POr certo kaka non sei se che deches conta k ai unha pelea entre fisicos e matematicos. os dous din k as suas carreiras son diosss!! xDDD encima o de matematicas (como dixo feijoo) q traballaban na metereoloxia coas suas 300 ecuacions e sen embargo o de fisica dicia k necesitaban fisicos para eso... en fin ... xD

segunda fev. 27, 02:40:00 da manhã  
Anonymous Anónimo dixo...

jeje, es cierto eso d la pelea entre ellos. i ademas dijeron los dos q la suya era la mejor para tener bien amueblada la kabeza, aunke no fuera lo q necesitan exaktamente en la empresa i tal

terça fev. 28, 12:03:00 da manhã  
Blogger marykinha dixo...

O obxetivo desas charlas non é convencervos para que escollades esa carreira, o obxetivo é informarvos do que hai e do que vos espera se escolledes esas carreiras. No caso de Enxenería Industrial, polo que eu sei polos meus amigos que a empezaron ou polos que a están a estudar, e que é unha carreira na que se da máis física que na propia carreira de física. Que as veces a realidade supera á ficción e que o que se estudia son verdadeiras aberracións... pensao bem!
Bicos

terça fev. 28, 05:16:00 da tarde  
Anonymous Anónimo dixo...

Xa o pensei e a min non me meten medo as carreiras por moi dificiles q sexan. Eu vou por vocacion e a miña asignatura preferida e tecnoloxia industrial q o mais parecido a esta carreira basicamente. Pero non sei as saidas q dixo non me convencen eran moi xerais..e encima non explicou ben as ramas de especializacion..

terça fev. 28, 10:49:00 da tarde  

Enviar um comentário

<< Inicio

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA