Neko




Inicio Autor Arquivos Etiquetas Ranking Campañas Resumos      

-¡Podeis colaborar con la página pinchando en los anuncios!

sábado, julho 28, 2007

Parábola do sábado: Ti podes


¿Que acontecería se fose eliminada a frase "eu non podo" do seu vocabulario?

Se "eu non podo" non fose máis unha opción, estarías forzado a substituílo con "eu vou" ou "eu non vou". Pensa canta confianza, claridade, optimismo e poder traería.

Moi frecuentemente "eu non podo" é usado como un medio de fuxir da responsabilidade das súas propias posibilidades. Cada vez que dis "eu non podo", para si mesmo ou para outra persoa, estás argüíndo as propias limitacións. Cando repudias a túa responsabilidade tamén negas a propia eficacia.

"Eu non podo" é raramente verdadeiro. Normalmente significa "estou moi desmotivado para" ou "non quero facer o esforzo necesario para".

Hai poucos obstáculos que sexan insuperábeis. Aínda máis, repetir continuamente "eu non podo" fai que te creas cada vez máis incapaz, na túa propia mente, de conseguir algo feito.

Na próxima vez que estes tentado a dicir "eu non podo", pare e pregúntese se é realmente verdadeiro. Sexa claro, directo e honesto consigo mesmo e te encontrarás dicindo "eu non podo" moito menos.


Cando tes o desexo e as ganas, tamén tes a capacidade. Podes facer o que queiras. Se os vas facer ou non... é cousa túa.




Sen máis...

Etiquetas:

Califica esta entrada:

 Esbardallado ás 4:47:00 da tarde por kaka      0 comentarios

CiberIrmandade

UNA VIÑETA CADA DÍA